Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Ammattitaitoista asiakaspalvelua verkkokaupallesi

Miksi sulkea asiakaspalvelu toimiston sulkeutuessa tai illalla, kun asiakkaanne ovat vielä tutkitusti sivustollanne tai kaupassanne?
Ei väliä, onko joulu tai juhannus – asiakaspalvelumme palvelee!

Asiakaspalvelu ja siinä käytettävät palvelukanavat räätälöidään aina asiakkaan tarpeen mukaan.

Asiakaspalvelun kanavat erilaisiin tarpeisiin

Asiakaspalvelupakettimme yksi tärkein osa-alue on muovautuminen yritysten muuttuviin tilanteisiin ja tarpeisiin. Me voimme palvella asiakkaidemme tarpeita aina heidän omista lähtökohdistaan. Olemme avoimia hoitamaan yhtä yrityksenne asiakaspalvelukanavista tai vaikkapa jokaista niistä. Tämän lisäksi useat asiakkaamme hoitavat oman tiimin voimin asiakaspalvelua arkisin kello 6:00-16:00, jolloin Digizerin asiakaspalvelutiimi nousee kuvaan iltaisin kello 16:00-24:00 sekä viikonloppuisin.

24/7
Chat-asiakaspalvelu

Sähköposti-asiakaspalvelu

Puhelinasiakaspalvelu

Someasiakaspalvelu

Tietoa asiakaspalvelustamme

Palvelumme kautta voit ulkoistaa kaiken yrityksenne asiakaspalvelun hoidettavaksemme. Koemme asiakkaiden palveluodotusten muuttuvan nopeasti, varsinkin digitalisoituvassa maailmassa, joten asiakaspalvelijamme ovat paikalla silloin, kun asiakkaannekin ovat. Työskentelemme asiakkaidenne apuna viikon jokaisena päivänä 24/7. Palvelemme halutessanne suomeksi, ruotsiksi sekä englanniksi. Muista: Asiakaspalvelun välitön reagointi asiakkaan tarpeisiin voi olla juuri se asia, jolla erotut kilpailijoista sekä saat lisäarvoa ja lisämyyntiä yrityksellesi. 

Näin saatte asiakaspalvelun käyttöönne:

Tarpeen määritys

Pidämme asiakkaamme kanssa palaverin, jossa määritellään käytettävät kanavat ja asiakaspalveluajat sekä asetetaan tärkeimmät tavoitteet palvelulle.

Palvelun asennus

Toteutamme tarvittaessa kaikki palvelun käyttöönottoon liittyvät tekniset ja sisällölliset tehtävät, jotta aloittaminen on mahdollisimman jouhevaa.

Muut tarvittavat toimenpiteet

Suunnittelemme ja toteutamme tarvittavat visuaaliset ja sisällölliset määrittelyt, esimerkiksi chatin ulkoasun, yhdessä asiakkaamme kanssa.

Viestien sisällön sekä
vasteajan määrittely

Sovimme yhdessä asiakkaamme kanssa palvelun vasteajan sekä käymme läpi tarkemman ohjeistuksen asiakaspalvelun viestien sisällöstä.

Koulutuspalaveri asiakaspalvelutiimillemme

Asiakas ja tiimimme käyvät yhdessä läpi tehtävät ja toimenpiteet, jotta osaamme palvella asiakkaitanne parhaimmalla mahdollisella tavalla.

Palvelun käyttöönotto ja kehittäminen

Kehitämme palvelua jatkuvasti sen käyttöönoton jälkeen sekä raportoimme palvelun tuloksista asiakkaalle yhdessä sovitulla tavalla.

Chat-asiakaspalvelun seuranta

Chat-asiakaspalveluumme on mahdollista räätälöidä myös tarkkaa seurantaa. Olemme kehittäneet mallin, jonka avulla nähdään, kuinka moni asiakaspalveluchatissa asioineista ihmisistä on päätynyt ostamaan tuotteen saman istunnon kautta. Käytännössä voimme siis seurata, montako chatkeskustelua asiakaspalvelussa käydään keskimäärin yhtä myyntitapahtumaa kohden. Näin voidaan perinteisen asiakaspalvelun lisäksi myös seurata, paljonko asiakaspalvelun kautta tulee myyntitapahtumia.

Asiakaspalvelutiimimme raportoi sovitusti kontaktimääristä, vasteajoista sekä konversioista, jotta asiakkaamme pysyy ajan tasalla palvelun toiminnasta jatkuvasti.

Pakettivaihtoehdot:

Palvelupaketteihin on mahdollista lisätä usein käytetyn chatin lisäksi myös muita työkanavia, kuten puhelin, sähköposti tai sosiaalinen media. Myös aukioloaika on täysin sovittavissa juuri teidän tarpeidenne mukaan.

Päivä- tai ilta-asiakaspalvelu arkisin

Asiakaspalvelu yrityksellenne päivisin 8-16 tai iltaisin 16-24 välisenä aikana

alk.150€/kk

Päivä sekä ilta-asiakaspalvelu

Päivä sekä ilta-asiakaspalvelun toteuttaminen 6-24 arkisin sekä viikonloppuisin

alk.300€/kk

Asiakaspalvelun täysihoito 24/7

Asiakaspalvelu chatissa 365 päivää vuodessa, vuorokauden ympäri

alk.1500€/kk

Digizer - Verkkokaupan palveluyhtiö ja digimarkkinoinnin asiantuntija

Kun etsit kumppania digitaalisen näkyvyytesi kehittämiseen, on Digizer oikea valinta! Saat kokeneen ja jatkuvasti kouluttautuvan tiimimme osaamisen käyttöösi niin hakukoneoptimoinnin kuin muidenkin digitaalisen näkyvyyden osa-alueiden kehittämiseen ja kasvattamiseen.


Digitaalinen näkyvyys on kokonaisuus, jossa kaikki osat tukevat toisiaan. Asiakkaanamme saat paitsi huipputason osaamista, myös laajan ja ainutlaatuisen palvelukokonaisuuden, jossa voimme kehittää digitaalisen toimintanne jokaista osa-aluetta yhteistyössä kanssasi.


Ammattikirjoittajiemme sisällöntuotanto tukee
hakukoneoptimointia, maksettua Google-mainontaa sekä sosiaalisen median markkinointia.
Voit ulkoistaa meille myös asiakaspalvelusi tai vaikka varastoinnin ja logistiikan sekä tuotteiden valokuvauksen.


Digizer on ainoa suomalainen täyden palvelun markkinointiosaaja, jolta saat kaikki verkkosivustosi tai verkkokauppasi tarvitsemat palvelut saman katon alta! Aloitetaanko yhteistyö heti, vai haluatko keskustella yrityksellesi sopivasta palvelupaketista, joka muuttaa muotoaan joustavasti sinun liiketoimintasi kehittyessä? Voit soittaa tai lähettää meille sähköpostia!

Aloitetaan yhteistyö!