Tietoa meistä
Tutustu Digizeriin! Tällä sivulla kerromme lisää, mikä on Digizer ja miten me haluamme auttaa yritystäsi.
Tutustu Digizeriin! Tällä sivulla kerromme lisää, mikä on Digizer ja miten me haluamme auttaa yritystäsi.
Alussa oli pöytä, puhelin, tuoli, roskis ja Jaakko.
Vain hetki sitten Kansankadun pienessä toimistohuoneessa oli syntynyt uusi liikeidea verkkokauppoja palvelevasta digimarkkinoinnin yrityksestä, Digizer Oy:stä. Elettiin vuotta 2016.
Alkutilanne ei kuitenkaan ollut helppo, sillä Digizerin perustamisen aikaan digimarkkinoinnin ala oli värikästä. Yritykset olivat tarjonneet pitkäkestoisia sopimuksia, ja asiakkaat kokivat tulleensa höynäytetyiksi, koska eivät ymmärtäneet modernista alasta hölkäsen pöläystä. Digizer päätti taistella tuulimyllyjä vastaan.
Alussa tiimi koostui vain kourallisesta työntekijöitä, joista suurin osa on edelleen yrityksessä. Yhtenä päivänä porukka kokoontui tuolloin Vihikarissa sijaitsevalle toimistolle pohtimaan, miten he voisivat erottua muista digimarkkinoinnin yrityksistä. Aikansa tuumittuaan eräs heistä, Emma, oivalsi:
– Tehdään ihan eri tavalla kuin muut yritykset!
Käytännössä tämä tarkoitti sitä, että sopimukset solmittiin – ja solmitaan yhä – asiakkaiden kanssa toistaiseksi voimassaoleviksi, jolloin heillä oli mahdollisuus irtisanoa sopimus. Toiminta starttasi toukokuussa 2016, eivätkä asiakkaat irtisanoneet sopimuksiaan.
Myös koko yrityksen konsepti suunniteltiin erilaiseksi kuin kilpailijoilla. Digizerin tarkoituksena olisi palvella verkkokauppiaita, jotta he saisivat keskittyä omaan työhönsä, kaupan tekemiseen. Kaiken muun, kuten varastoinnin, digimarkkinoinnin ja tuotevalokuvauksen verkkokauppa voisi ulkoistaa Digizerin hoidettavaksi. Tällä avaimet käteen -ratkaisulla on menty näihin päiviin saakka.
Digizerin tapa toimia on lyhyesti ja ytimekkäästi analysointi, toteutus ja seuranta. Asiakasta kuunnellaan tarkalla korvalla, ja hänet pidetään ajan tasalla tuloksista. Yritystä voi kuvailla kolmella sanalla, luotettava, auttavainen ja asiantunteva. Työntekijät kehittävät osaamistaan säännöllisesti pysyäkseen kärryillä digimarkkinoinnin tiuhaan muuttuvalla alalla.
Tänä päivänä Digizer Oy työllistää yli 30 työntekijää, ja kasvu on vauhdikasta. Talossa on kirjava joukko eri alojen osaajia aina myynnin ammattilaisista digimarkkinoijiin.
Digizerin toimitusjohtajalle Jaakko Heikkiselle ja operatiiviselle johtajalle Ville Kuusistolle on tärkeää, että työntekijät viihtyvät työssään. Digizer haluaa myös tarjota nuorille, uraansa aloitteleville ammattilaisille polun työelämään.
– Hyvät työntekijäkokemukset johtavat hyvään liiketoimintaan, Ville filosofoi.
Yhtä tärkeää kuin työntekijöiden viihtyminen, on myös asiakkaiden tyytyväisyys. Vielä tänäkin päivänä Digizer Oy palvelee asiakkaita, jotka ovat kulkeneet matkassamme aivan yrityksen alkumetreiltä saakka.
Miksi Digizer on olemassa? Minkä ongelman me haluamme ratkaista?
Digizer on olemassa, koska me hoidamme digitaalisen kaupankäynnin toiminnot paremmin kuin asiakkaamme itse pystyvät järjestämään.
Arvomme kuvastavat Digizerin toimintaa ja haluamme toimia arvojemme mukaan.
Arvojamme ovat:
Jatkuva kehitys – Haluamme olla parhaita siinä mitä teemme
Läpinäkyvyys ja avoimuus
Luotettavuus ja asiantuntijuus
Välittäminen ja avuliaisuus
Lisäarvon tuottaminen
Meillä on tietty tapa toimia ja sovellamme tätä tapaa kaikkeen asiakastekemiseemme.
Haluamme olla aikasi arvoinen kumppani, joka aidosti välittää liiketoiminnastasi!
Ota meihin yhteyttä tai tilaa uutiskirje, niin tutustutaan lisää.