Digikouluttaja-palvelu

Digikouluttaja kouluttaa sinut digimarkkinoinnin mestariksi kuukausipalveluna. Jatkuva kouluttautuminen varmistaa, että kehityt ammatissasi ja pääset tavoitteisiisi. 

 

Mikä on digitaalisen markkinoinnin koulutuksen kuukausipalvelu? 

Kun haluat pysyä jatkuvasti ajan hermolla, jatkuva Digikouluttaja on sinulle oikea palvelu. Kun tilaat Digikouluttajan, varmistamme kuukausittain, että pääset kouluttautumaan digimarkkinoinnin eri osa-alueille jatkuvasti. Käytössäsi on kaikki Digizerin koulutusmoduulit, joista räätälöimme tarpeisiisi sopivat kokonaisuudet. 

Palvelun tavoitteena on tehdä sinusta digimarkkinoinnin ammattilainen. Saat konkreettista opastusta käytäntöihin ja tarpeellisia työkaluja digimarkkinoinnin tulokselliseen tekemiseen omassa arjessa. 

Jatkuvalla palvelulla varmistamme, että kehityt ammatissasi ja pystyt jatkossa hallitsemaan koulutetut osa-alueet itse ja kehittämään yrityksesi digimarkkinointia tuloksellisempaan suuntaan. 

Digikouluttaja pähkinänkuoressa

Mainosteksti

Käytössäsi on kaikki Digizerin tarjoamat digitaalisen markkinoinnin koulutusmoduulit

Otsikoita ja kuvauksia tulee olla tarpeeksi

Koulutus voidaan toteuttaa täysin räätälöidyn suunnitelman mukaan

Sisältöryhmät

Palvelun laajuus ja moduulit sovitaan aina tarpeittesi mukaisesti palvelemaan juuri sinua ja yritystäsi

Saat eri digimarkkinoinnin osa-alueiden omat asiantuntijat kouluttamaan

Mainosten kohdentaminen on helppoa

Saat konkreettista ohjeistusta ja apua tärkeisiin toimiin

Digikouluttaja-palvelun hyödyt 

Tärkein hyöty jatkuvasta koulutuspalvelusta on, että saat kaikkiin koulutusmoduuleihin apua aina omien tarpeittesi ja resurssiesi mukaan. Digikouluttaja on täysin räätälöity kuukausiveloitteinen palvelu, joka muokkautuu tarpeittesi mukaan. 

Mikäli tarvitset pidempiaikaista tukea tiettyyn digimarkkinoinnin osa-alueeseen, voimme yhdessä päättää keskittyvämme siihen esim. 3-6 kk ajan. Siirrymme seuraavaan koulutettavaan aiheeseen vasta, kun olet valmis. Näin varmistamme, että saat koulutuksesta kaiken hyödyn irti. 

 

Miten Digikouluttaja toimii? 

Palvelun tavoitteena kehittää osaamistasi konkreettisesti ja antaa työkalut tuloksekkaaseen digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen. Koulutussuunnitelma laaditaan aina kanssasi ja sitä muokataan tarvittaessa kuukausittain.

Digikouluttaja-palveluun sisältyy:

  • 2 koulutussessiota kuukaudessa (sisältäen teorian ja käytännön tekemisen) 
  • Toiveittesi mukaiset koulutusmoduulit 
  • Koulutusten valmistelun ja suunnittelun tarpeittesi mukaan
  • Yrityksesi tileihin, sivustoon ja tilanteeseen tutustumisen

 

Koulutuksen sisältöesimerkki

Yritys X etsii kumppania kasvattamaan markkinointitiiminsä osaamista digitaaliseen markkinointiin.

Digizer tarjoaa tähän avuksi Digikouluttaja-palvelun. Asiakkaalle nimetään oma kouluttaja Digizerin Senior Marketing Managereista.

Yhteistyö lähtee liikkeelle aloituspalaverista, jossa suunnitellaan koulutustarpeet, priorisoidaan ne ja aikataulutetaan koulutusmoduulit tuleville kuukausille.

Kuukausittainen koulutus toteutetaan kahdessa osassa:

  • Teoriaosuus, jossa tutustutaan aiheeseen ja laaditaan koulutuksen päätteeksi asiakkaalle toimenpiteet toteutettavaksi omalla ajalla
  • Läpikäynti-osuus, jossa tarkistetaan toimenpiteet, tulokset sekä vastaillaan mahdollisiin kysymyksiin ja sovitaan seuraavan moduulin ajankohta

Koulutussuunnitelmaa ja moduuleiden järjestystä voidaan muuttaa sekä koulutuksia voidaan suunnitella asiakkaan tarpeiden mukaan.

Tärkein hyöty asiakkaalle on se, että asiakas saa kaikkiin moduuleihin apua aina asiakkaan tarpeen mukaan. Voidaan keskittyä esimerkiksi 3-6kk ajan Googlen hakukonemainontaan, josta siirtyä seuraavaan aiheeseen, kuten hakukoneoptimointiin.

 

Koulutusmoduulit

Esimerkkejä valittavissa olevista koulutusmoduuleista:

  • Data-analytiikka kokonaisuudessaan
    • Google Analytics perusteet
    • Google Analytics 4 perusteet
  • Google Ads hakukonemainonta
    • Hakusanamainonnan perusteet
    • Hakusanamainonnan optimointi ja kehitys
    • Dynaaminen hakusanamainonta
    • Google Shopping mainonta
    • Max Performance mainonta
    • Display-mainonta
    • Youtube-mainonta
  • Hakukoneoptimointi
    • Analyysit ja niiden hyödyntäminen hakukoneoptimoinnissa
    • Sisällöllinen hakukoneoptimointi
    • Tekninen hakukoneoptimointi
    • Sisältökokonaisuudet hakukoneoptimoinnissa
  • Konversio-optimointi
    • Konversio-optimointi Hotjarin avulla
    • A/B testaus verkkosivuilla
    • Konversio-optimointi Google Optimize avulla
  • Sosiaalisen median markkinointi
    • Meta (Facebook) & Instagram markkinoinnin perusteet
    • LinkedIn markkinointi
    • Sosiaalisen median sisällöntuotanto
    • Metan maksetun mainonnan toteuttaminen
  • Sähköpostimarkkinointi
    • Sähköpostimarkkinoinnin perusteet ja lainalaisuudet
  • Markkinoinnin automaatio
    • Miten hyödynnät markkinoinnin automaatiota verkkokaupassa
    • Active Campaign markkinoinnin automaation järjestelmänä

Koulutusmoduuleita on tulossa lisää. Puuttuuko listasta jokin osa-alue, johon tarvitset koulutusta? Kerro se meille! 

 

Tilaa Digikouluttaja-palvelu