Tunne asiakkaasi -asiakaskysely

Haluaisitko nopean, helpon ja kevyen tavan selvittää, mitä asiakkaidesi mielessä liikkuu? Miten saisit heidät ostamaan uudelleen tai suosittelemaan sinua muille? Mikä verkkokaupassasi on toimivaa ja mikä ei? Otatko kaiken potentiaalin irti asiakasrekisteristäsi? Tiedätkö, mitä asiakkaasi haluavat?

 

Tunne asiakkaasi -palvelu on enemmän kuin asiakastyytyväisyyskysely. Tavoitteemme on palautteen saamisen lisäksi lisätä asiakkaittesi sitoutumista ja tehdä uudelleenmyyntiä haluamallasi tavalla.

Saat meiltä aina raportin kaikista asiakkaidesi antamista vastauksista eli ainutlaatuista tietoa asiakkaistasi. Valmiin ratkaisumme avulla saamme asiakkaasi ostamaan uudelleen. Luomme keskustelurungon, otamme yhteyttä asiakkaisiisi ja raportoimme tuloksista.

 

 

Näin Tunne asiakkaasi -palvelu toimii

1

Käynnistämme työt puolen tunnin aloituspalaverin jälkeen. 

2

Hoidamme kaiken prosessista ja kysymysrungosta raportointiin asti. 

3

Keskustelut ovat lyhyitä eikä niistä koidu asiakkaillesi suurta vaivaa.

4

Saat koostetun raportin asiakkaiden vastauksista, kun projekti on suoritettu.

Kuinka se tapahtuu?

  • Sovimme puhelun sisällöstä ja ajankohdasta kanssasi; voimme esimerkiksi pyytää asiakkaaltasi palautetta (2-3 kysymystä) ja antaa henkilökohtaisen edun asiakkaallesi uutta tilausta varten.
  • Soitamme oikeaan aikaan asiakkaillesi, jotka ovat tehneet tilauksen tietyn sesongin aikana tai kun viimeisestä tilauksesta on kulunut tietty aika.
  • Käytämme pääasiallisena viestintäkanavana puhelinta. Lisäpalveluna voit valita myös sähköposti- ja sosiaalisen median markkinoinnin.

 

Palvelun hyödyt

Syvennät asiakassuhdetta ja parannat asiakaskokemusta, joka johtaa parempaan asiakasuskollisuuteen.

SEO:n avulla käyttäjäystävällisyys kaiken kaikkiaan paranee ja ihmiset viihtyvät paremmin sivuillanne

Saat palautetta asiakkailtasi tuotteiden ja palveluiden houkuttelevuudesta.

Digizerin konversio-optimointi

Teet kertaostajista uudelleenostajia.

Digizer pyrkii jatkuvasti parantamaan mainonnan tuottoa aktiivisella mainonnan optimoinnilla.

Kasvatat yksittäisen asiakkuuden arvoa.

Tehostat sesonkimyyntiäsi.

Löydät tyytymättömimmät asiakkaat ja pääset eliminoimaan negatiivisen palautteen riskiä.

Kenelle palvelu on tarkoitettu?

  • Yritykset, jotka haluavat tuntea asiakkaansa. 
  • Verkkokaupat, jotka haluavat myydä tuotteita asiakkailleen toistuvasti. 

Tulosten seuranta

  • Luomme projektin alussa raportointityökalun ja voit seurata asiakkaittesi vastauksia reaaliaikaisesti työn edetessä. 
  • Jos valitset lisäpalveluna sähköposti- ja sosiaalisen median uudelleenmarkkinoinnin, pystyt seuraamaan myös niiden tehoa reaaaliaikaisesti. 

 

Kiinnostuitko? Täytä lomake ja ota meihin yhteyttä! 

 

Tunne asiakkaasi

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Olen kiinnostunut Tunne asiakkaasi-palvelusta
Valitsemalla Lähetä, suostut siihen, että Digizer tallentaa henkilötietosi ja tarjoaa sinulle pyytämääsi sisältöä. Voit poistua postituslistalta milloin haluat. Lisätietoja saat tietosuojaselosteestamme.