Hyvä asiakaspalvelu auttaa asiakasta ostoprosessissa eteenpäin ja kasvattaa verkkokaupan myyntiä!
Tässä käytännön asiakaspalvelun oppaassa kerromme, mitä asiakaspalvelu tarkoittaa verkkomyynnissä.
Vastaamme oppaassa mm. näihin kysymyksiin:
- Miksi asiakaspalvelua tarvitaan?
- Miksi chat-asiakaspalvelu kannattaa ottaa käyttöön?
- Chatbot vai ihmisen hoitama chat-asiakaspalvelu?
- Mitkä ovat asiakaspalvelun ulkoistamisen hyödyt?
- Miten B2B-yritys hyötyy chat-asiakaspalvelusta?
Opit myös, millaista on asiakaspalvelu 2020-luvulla ja millainen asiakaspalvelun prosessi on. Kaikki lähtee toimivasta strategiasta, mutta varsinaisen työn tekevät aina ihmiset.
Lopuksi tutustumme chat-ohjelmiin, joita omat asiakaspalvelijamme hyödyntävät työssään. Chat on suosittu palvelu asiakkaiden keskuudessa. Nykypäivän digitaalisessa maailmassa monet kuluttajat kokevat chat-asiakaspalvelun nopeaksi ja helpoksi väyläksi tiedustella esimerkiksi tilaus- tai tuotetietoja. Siksi chat-asiakaspalvelu on saanut myös tässä oppaassa enemmän tilaa.
Asiakaspalvelu on kuitenkin kokonaisuus. Se voi toimia hyvin kokonaan ulkoistettuna, hybridimallina tai yrityksen itse toteuttamana.
Olipa tavoitteesi mikä tahansa, toivomme, että saat tästä asiakaspalvelun oppaasta paljon irti!
Lue tästä pieni näyte oppaastamme. Alta voit ladata koko oppaamme, jos haluat tutustua aiheeseen lisää
Tilaa opas
Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.