Digimarkkinoija

Onko yritykselläsi tarve digitaalisen markkinoinnin osaajalle, mutta uuden työntekijän palkkaaminen ei tunnu järkevältä?

Olisiko teille tärkeää, että:

  • Digimarkkinoija saisi tuloksia aikaan
  • Teidän ei tarvitse sitoutua pitkiin työ- tai vuosisopimuksiin
  • Yritykselle olisi pieni riski digimarkkinoinnin aloittamisesta
  • Koska homma ei ole täysipäiväisesti, kustannusten olisi hyvä olla pienemmät kuin työntekijällä

Jos vastasit kyllä edes yhteen kohtaan, Digimarkkinoija-palvelu on sopiva juuri sinulle. Digizerin digimarkkinoija-tiimin ammattilaiset tuntevat Google- ja Some-markkinoinnin parhaat käytännöt ja osaavat tuoda toimivat ratkaisut käyttöönne.

Näin homma toimii

1

Analysoimme yhdessä kanssanne tilanteenne ja valitsemme sopivat työkalut sekä markkinointikanavat

2

Toteutamme sovitut markkinoinnin toimet ja takaamme näkyvät tulokset

3

Ylläpidämme ja kehitämme markkinoinnin kanavia ja huolehdimme, että teillä on aina uusimmat työkalut ja ajankohtaisin tieto käytössä

4

Parhaita käytäntöjä hyödyntämällä yrityksen liiketoiminta kasvaa

Hinta

1 pv/kk

890 €/kk

2 pv/kk

1 590 €/kk

3 pv/kk

2 390 €/kk

Yhdessä päivässä toteutetaan yhden kanavan/palvelun kuukausittainen työ.

 

Digimarkkinoija

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Arvio markkinoinnin kustannuksista - Digimarkkinoija
Palvelun hinta kuukaudessa
Käytettävien markkinointikanavien määrä
Mainosbudjetti

Digimarkkinoinnin kustannukset arviolta:

Olen kiinnostunut Digimarkkinoija-palvelusta

Palveluun kuuluvat osa-alueet

Digimarkkinointipäällikkö-palvelussa saatte käyttöönne kaikki Digizerin palvelut. Työmäärät jaetaan aina tarpeen mukaisesti.

Digizerin palveluita ovat

Hakukonemainonta
Google Ads, Bing, Google Shopping, Google Remarketing

Sosiaalisen median markkinoinnin ylläpito, suunnittelu ja sisällöntuotanto

Hakukoneoptimoidun sisällön toteuttaminen

Videomarkkinoinnin suunnittelu, ylläpito ja seuranta
(Youtube / some)

Strateginen hakukoneoptimointi

Data-analytiikka

Sivuston konversio-optimointi

Markkinointistrategian luominen

Sähköpostimarkkinointi

Markkinoinnin automaatio

Ostopolku- ja käyttäjäanalyysit

Asiakastutkimukset

Konsultointi digitaaliseen markkinointiin tai kaupankäyntiin liittyen