Digimyyjä – Kivijalan ostokokemus verkossa
Digimyyjä tuo kivijalan ostokokemuksen verkkoon. Konvertoi sivukävijät jopa kymmenkertaisesti!
Nyt alkaen 1,99€ / h!
Digimyyjä Lite
Hinta 1,99€/h
Aloitusmaksu 490€
- Digimyyjä online 40h / viikko asiakkaan toivomina aikoina
- Digimyyjä-tiimin koulutus ja perehdytys
- Livechat-työkalun asennus ja käyttöönotto
- Knowledge Basen rakennus ja ylläpito
- Kuukausittainen raportointi
- Viestintä asiakkaan kanssa
- Yksi domain tai yksi kieliversio
Digimyyjä Premium
Hinta 590€/kk*
Aloitusmaksu 1490€**
- Laaja digimyyjä onlineaika:
Arkisin klo 8-24
Viikonloput ja pyhäpäivä klo 10-24 - Digimyyjä-tiimin koulutus ja perehdytys
- Livechat-työkalun asennus ja käyttöönotto
- Knowledge Basen rakennus ja ylläpito
- Kuukausittainen raportointi
- Yksi domain tai kieliversio
- Konversiopolun luonti ja kehitys (max. 10 interaktionäkymää)
- Kustomoidut ponnahdusikkunat (max. 10kpl)
- Kuukausittaiset tapaamiset asiantuntijan kanssa
* Digimyyjä S – 590€ / kk – sisältää max. 100 asiakaskontaktia
Digimyyjä M 1590€ / kk – sisältää max. 300 asiakaskontaktia
Digimyyjä L 2590€ / kk – sisältää max. 500 asiakaskontaktia
** Aloitusmaksu ilman konversiopolkua 790€
Kyllä, olen kiinnostunut lisäämään myyntiä Digimyyjän avulla!
Ratkaisu digitaaliseen myyntiin
Digimyyjä tuo kivijalkaliikkeiden henkilökohtaiset asiakaskokemukset osaksi laadukasta verkkokauppaa!
Koulutetut Digizerin live-myyjät takaavat chatin kautta personoitua palvelua erilaisten asiakkaiden tarpeisiin paikasta riippumatta.
Unohda perinteiset chatbotit ja chatit – sano moikka Digimyyjälle, ainoalle kuluttajaverkkokauppaan suunnatulle, proaktiiviseen myyntiin ja palvelutason nostamiseen kohdennetulle ratkaisulle. Digimyyjä-palvelun live-myyjät tarjoavat henkilökohtaista ja inhimillistä palvelua ostopolun jokaisessa vaiheessa aina siellä, missä asiakkaasi ovat. Digimyyjä konvertoi asiakkaasi paremmin kuin asiakaspalveluchat ja generoi lisämyyntiä!
Kerro minulle lisää Digimyyjästä
Ratkaisu digitaaliseen myyntiin
Digimyyjä tuo kivijalkaliikkeiden henkilökohtaiset asiakaskokemukset osaksi laadukasta verkkokauppaa!
Koulutetut Digizerin live-myyjät takaavat chatin kautta personoitua palvelua erilaisten asiakkaiden tarpeisiin paikasta riippumatta.
Kuten kivijalkamyymälässä, Digimyyjät toimivat proaktiivisella palveluotteella mahdollistaen asiakkaalle tehokkaamman ja laadukkaan asiointikokemuksen, sopivien tuotteiden löytymisen sekä loppuun asti viedyn lisämyynnin vaivattoman ja helposti lähestyttävän chat-keskustelun aikana.
Digimyyjä sopii kaikkeen konversiokehitykseen, sekä verkkokaupassa että b2b-yrityksen verkkosivuston liidinkeräämisessä.
Digimyyjä myynnin tukena
Digimyyjän hyödyt pähkinänkuoressa
Anna Digimyyjän auttaa konvertoimaan sivuvierailijoitasi asiakkaiksi. Tavoita asiakkaasi jo ennen konvertoitumista.
Miellyttävä lisämyynti kasvattaa ostoskoria ja yrityksesi myyntiä.
Digimyyjä auttaa kasvattamaan kertaoston arvoa palvelemalla asiakkaita heidän arvostamallaan tavalla.
Olemme saaneet 3-10 kertaistettua verkkosivun konversioasteen kun verrataan kävijöitä, jotka eivät ole olleet Digimyyjän kanssa tekemisissä vs kävijät, jotka ovat olleet Digimyyjän kanssa tekemisissä.
Myy asiakkaillesi vuoden jokaisena aamusta iltaan. Suurin osa kuluttajista selailee verkkosivuja ja verkkokauppoja vasta iltaisin.
Digimyyjä on myynnin kanava, jonka kautta voit kerätä liidejä.
Miten Digimyyjä toimii?
Kun päätät ottaa Digimyyjän käyttöön, toimimme seuraavasti:
1. Yhteisten tavoitteiden asettaminen
Asetetaan tavoitteet, joiden mukaan Digimyyjä tukee parhaiten digitaalista myyntiäsi. Tavoitteena voi olla esimerkiksi konversioiden määrän nosto sovitussa ajanjaksossa.
2. Tietopankin rakentaminen
Digimyyjä perehtyy asiakkaan liiketoimintaan, ja hän osaa myydä ja palvella asiakkaita toimintamallienne mukaisesti. Digimyyjän avuksi tulee rakentaa tietopankki, jonka avulla hän osaa ratkoa asiakkaan ongelmat ja auttaa lisämyynnissä.
3. Perehtyminen asiakkaan brändiin ja myyntitapaan
Digimyyjä perehtyy myös asiakkaan brändiin ja myyntitapaan. Asiakkaan myyntitapa on yleensä vakiintunut ja toimiva ja Digimyyjän on hyvä päästä siitä perille.
4. Digimyyjän keskustelun aloittaminen
Digimyyjä ottaa proaktiivisesti asiakkaaseen yhteyttä, ellei asiakas ota ensin yhteyttä Digimyyjään. Keskustelun aloitteena voi silloin olla esim.
- Useamman tuotesivun selailu
- Tietyn sivun selailu
- Saman tuotesivun tutkiminen useammin
- Tietyn suuruinen ostoskorin sisältö
5. Digimyyjän raportointi ja kehittäminen
Saat säännöllisen raportin tuloksista. Digimyyjä-palvelussa tiedät, miten Digizerin live-myyjät ovat auttaneet asiakkaitanne ja millainen konversiokehitys sivustollasi on ollut. Organisaatiosi tuotteiden ja palveluiden ajantaisen tietämyksen takaamiseksi live-myyjillemme järjestetään tuotekoulutukset.
Vastaavasti Digimyyjä saattaa ehdottaa yrityksellesi myyntikeskusteluissa havaitsemiaan asioita. Mikäli esim. verkkokauppasi kaipaa kehittämistä, Digimyyjän kautta saat siitä palautetta ja pääset kehittämään myyntiputkesi kuntoon.
Haluatko lisää myyntiä Digimyyjän avulla?
Digimyyjä on merkki asiakastyytyväisyyteen panostavasta ja ketterästi toimintakentän vaatimuksiin vastaavasta yrityksestä. Nosta siis sinäkin verkkokauppasi palvelukokemus kestävästi uudelle tasolle jo tänään!
Ota yhteyttä
Lähetä viesti
Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.