Digimyyjä

Konvertoi sivukävijät jopa kymmenkertaisesti! Digimyyjä on ratkaisusi ulkoistettuun digitaaliseen myyntiin. 

Unohda perinteiset chatbotit ja chatit – sano moikka Digimyyjälle, ainoalle kuluttajaverkkokauppaan suunnatulle, proaktiiviseen myyntiin ja palvelutason nostamiseen kohdennetulle ratkaisulle. Digimyyjä-palvelun live-myyjät tarjoavat henkilökohtaista ja inhimillistä palvelua ostopolun jokaisessa vaiheessa aina siellä, missä asiakkaasi ovat. Digimyyjä konvertoi asiakkaasi paremmin kuin asiakaspalveluchat ja generoi lisämyyntiä! 

Kerro minulle lisää Digimyyjästä

 

Ratkaisu digitaaliseen myyntiin

Digimyyjä tuo kivijalkaliikkeiden henkilökohtaiset asiakaskokemukset osaksi laadukasta verkkokauppaa!

Koulutetut Digizerin live-myyjät takaavat chatin kautta personoitua palvelua erilaisten asiakkaiden tarpeisiin paikasta riippumatta.

 

Kuten kivijalkamyymälässä, Digimyyjät toimivat proaktiivisella palveluotteella mahdollistaen asiakkaalle tehokkaamman ja laadukkaan asiointikokemuksen, sopivien tuotteiden löytymisen sekä loppuun asti viedyn lisämyynnin vaivattoman ja helposti lähestyttävän chat-keskustelun aikana. 

Digimyyjä sopii kaikkeen konversiokehitykseen, sekä verkkokaupassa että b2b-yrityksen verkkosivuston liidinkeräämisessä.

Digimyyjä yrityksesi tukena

1

Digimyyjä on markkinoiden ainoa palvelu, joka keskittyy verkkokaupan konversion kasvattamiseen yhdistämällä digitaalisen palvelun ja perinteisen kivijalkakaupan parhaat puolet. Digimyyjän avulla voit jopa kymmenkertaistaa ostavien asiakkaidesi osuuden

2

Live-myyjä palvelee tehokkaasti ja vaikuttavasti – yksi myyjä palvelee tunnissa jopa 10-12 asiakasta. Laajenna palvelujesi ulottuvuutta kokonaisuuksien myynnillä ja kohenna asiakastyytyväisyyttä kustannustehokkaasti ulkoistamalla myyntisi asiantuntijalle.

3

Koulutetut live-myyjämme tuntevat yrityksesi. Mahdollistamme asiantuntemusta vaativien tuotteiden laadukkaan myynnin kätevästi verkossa. Räätälöimme palvelukokonaisuuden aina tarpeitasi vastaavaksi.

4

Ylläpidämme ja kehitämme Digimyyjä-palvelun laatua jatkuvasti säännöllisellä viestinnällä, myyjien säännöllisellä koulutuksella ja jatkuvalla seurannalla. Olemme luotettava kumppanisi digitaalisen myyntisi onnistumisessa!

Digimyyjän hyödyt pähkinänkuoressa

Konvertoituva asiakas
Sivuston vierailijat konvertoituvat useammin asiakkaiksi

Anna Digimyyjän auttaa konvertoimaan sivuvierailijoitasi asiakkaiksi. Tavoita asiakkaasi jo ennen konvertoitumista.

Allokoi budjetti hyvin
Ostoskorin sisältö kasvaa

Miellyttävä lisämyynti kasvattaa ostoskoria ja yrityksesi myyntiä.

Huolehdi, että tavoitteet ja mittarit ovat kunnossa
Kertaoston arvo kasvaa

Digimyyjä auttaa kasvattamaan kertaoston arvoa palvelemalla asiakkaita heidän arvostamallaan tavalla.

Analytics
Tutkitusti parempi konversioprosentti

Olemme saaneet 3-10 kertaistettua verkkosivun konversioasteen kun verrataan kävijöitä, jotka eivät ole olleet Digimyyjän kanssa tekemisissä vs kävijät, jotka ovat olleet Digimyyjän kanssa tekemisissä.

Sisältöryhmät
Laajemmat aukioloajat

Myy asiakkaillesi vuoden jokaisena päivänä klo 10-22. Suurin osa kuluttajista selailee verkkosivuja ja verkkokauppoja vasta iltaisin.

Tavoite
Suoria liidejä myynnille

Digimyyjä on myynnin kanava, jonka kautta voit kerätä liidejä.

Miten Digimyyjä toimii?

Kun päätät ottaa Digimyyjän käyttöön, toimimme seuraavasti:

 

1. Yhteisten tavoitteiden asettaminen

Asetetaan tavoitteet, joiden mukaan Digimyyjä tukee parhaiten digitaalista myyntiäsi. Tavoitteena voi olla esimerkiksi konversioiden määrän nosto sovitussa ajanjaksossa.

 

2. Tietopankin rakentaminen

Digimyyjä perehtyy asiakkaan liiketoimintaan, ja hän osaa myydä ja palvella asiakkaita toimintamallienne mukaisesti. Digimyyjän avuksi tulee rakentaa tietopankki, jonka avulla hän osaa ratkoa asiakkaan ongelmat ja auttaa lisämyynnissä.

 

3. Perehtyminen asiakkaan brändiin ja myyntitapaan

Digimyyjä perehtyy myös asiakkaan brändiin ja myyntitapaan. Asiakkaan myyntitapa on yleensä vakiintunut ja toimiva ja Digimyyjän on hyvä päästä siitä perille.

 

4. Digimyyjän keskustelun aloittaminen 

Digimyyjä ottaa proaktiivisesti asiakkaaseen yhteyttä, ellei asiakas ota ensin yhteyttä Digimyyjään. Keskustelun aloitteena voi silloin olla esim. 

  • Useamman tuotesivun selailu
  • Tietyn sivun selailu
  • Saman tuotesivun tutkiminen useammin
  • Tietyn suuruinen ostoskorin sisältö

 

5. Digimyyjän raportointi ja kehittäminen

Saat säännöllisen raportin tuloksista. Digimyyjä-palvelussa tiedät, miten Digizerin live-myyjät ovat auttaneet asiakkaitanne ja millainen konversiokehitys sivustollasi on ollut. Organisaatiosi tuotteiden ja palveluiden ajantaisen tietämyksen takaamiseksi live-myyjillemme järjestetään tuotekoulutukset.

Vastaavasti Digimyyjä saattaa ehdottaa yrityksellesi myyntikeskusteluissa havaitsemiaan asioita. Mikäli esim. verkkokauppasi kaipaa kehittämistä, Digimyyjän kautta saat siitä palautetta ja pääset kehittämään myyntiputkesi kuntoon.

 

 

Haluatko lisää myyntiä Digimyyjän avulla?

Digimyyjä on merkki asiakastyytyväisyyteen panostavasta ja ketterästi toimintakentän vaatimuksiin vastaavasta yrityksestä. Nosta siis sinäkin verkkokauppasi palvelukokemus kestävästi uudelle tasolle jo tänään!