Varmista kivijalkamyymälän palvelutaso verkkokaupassasi

Kivijalkaliikkeiden tarjoamat henkilökohtaiset asiakaskokemukset ovat olleet aina merkittävä tekijä menestyksekkäässä myynnissä. Nykypäivän verkossa asioivat asiakkaat arvostavat kuitenkin myös nopeutta, tehokkuutta ja helposti lähestyttävää palvelua. Tähän tarpeeseen on nyt vastaus: Digimyyjä.

Digimyyjä on markkinoiden ainoa palvelu, joka keskittyy verkkokaupan konversion kasvattamiseen yhdistämällä digitaalisen palvelun ja perinteisen kivijalkakaupan parhaat puolet. Koulutetut live-myyjämme palvelevat tehokkaasti ja vaikuttavasti chatin kautta, tarjoten henkilökohtaista ja inhimillistä palvelua jokaisessa asiakkaan ostopolun vaiheessa.

 

Personoitu asiakaspalvelu luo asiakastyytyväisyyttä

Kun olet saanut hyvää henkilökohtaista palvelua kivijalkaliikkeessä, poistut myymälästä hyvin mielin. Palvelun seurauksena olet ostanut tuotteen, joka on vastaus oikeaan tarpeeseen. Juuri tätä kivijalkaliikkeen palvelu parhaimmillaan on. 

Henkilökohtainen palvelu on avaintekijä minkä tahansa yrityksen menestyksessä. Ei ole mikään salaisuus, että asiakkaat ostavat todennäköisemmin yrityksiltä, jotka tarjoavat heille henkilökohtaisen palvelukokemuksen. 

Personoitu palvelu saa asiakkaat tuntemaan, että heitä arvostetaan, mikä puolestaan lisää asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta. Asiakas tulee mielellään uusintaostoksille, kun hän tietää saavansa hyvää ja personoitua asiakaspalvelua oston tueksi. 

Erinomaisen asiakaspalvelun tarjoaminen on avainasemassa, kun haluat luoda asiakkaillesi miellyttävän ostokokemuksen. Tämä tarkoittaa ystävällisyyttä, huomaavaisuutta, avuliaisuutta ja tietämystä myymälässä tarjottavista tuotteista tai palveluista, jotta asiakkaat voivat kysyä rohkeasti kysymyksiä tarvittaessa. 

 

Tarjoa asiakkaallesi henkilökohtainen palvelukokemus Digimyyjä-chatin avulla

Digimyyjä tuo kivijalkaliikkeiden henkilökohtaiset asiakaskokemukset osaksi laadukasta verkkokauppaa. Digimyyjä-chat on ulkoistettu livechat-myyjä, joka takaa chatin kautta personoitua palvelua erilaisten asiakkaiden tarpeisiin paikasta riippumatta. Chatissa asiakkaitasi palvelee koulutettu ammattilainen, joka tuntee tuotteesi ja myy niitä proaktiivisesti asiakkaillesi. 

Aivan kuten kivijalkamyymälässä, Digimyyjät toimivat proaktiivisella palveluotteella ja tarjoavat asiakkaalle laadukkaan asiointikokemuksen chatissa. Live-myyjä löytää asiakkaallesi sopivat tuotteet ja vie lisämyynnin loppuun saakka vaivattomasti ja helposti lähestyttävän chat-keskustelun aikana. 

 

Personoitu livechat vähentää asiakaspalautuksia ja ylimääräisiä kustannuksia

Henkilökohtaisen livechatin on osoitettu vähentävän asiakaspalautuksia. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että palvelu auttaa asiakkaita ratkaisemaan ongelmansa nopeammin ja oppimaan tuotteista enemmän, jolloin ostopäätös perustuu oikeaan tietoon tuotteesta. Tällöin harvempi asiakas palauttaa ostoksensa ja asiakastyytyväisyys paranee. Tällä tavalla myös palautuksiin liittyvät kustannukset vähenevät ja resursseja säästyy. 

Henkilökohtaisen livechatin toinen hyöty on, että se voi auttaa vähentämään kustannuksia, jotka liittyvät tukipalveluihin. Ulkoistettu livechat vaatii edelleen vähemmän resursseja kuin yrityksen itsensä hoitama chat. Koska keskustelut käydään reaaliajassa, yritykset voivat lisäksi reagoida nopeammin kuin jos ne käyttäisivät muita viestintämuotoja, kuten esim. sähköpostia. Muut yhteydenottokanavat vaativat usein enemmän edestakaista keskustelua ja aikaa ennen ratkaisuun pääsyä. 

**

Yhteenvetona Digimyyjä-chatin tarjoama henkilökohtainen palveluote näkyy suoraan viivan alla. Asiakkaat ovat tyytyväisempiä saamaansa kivijalkakaupan tasoiseen palveluun ja tekevät todennäköisemmin ostoksensa juuri sinun verkkokaupassasi. 

Haluatko tietää lisää Digimyyjästä tai vaikkapa tyytyväisistä asiakkaistamme? Ota meihin yhteyttä, niin varmistetaan sinunkin asiakkaillesi henkilökohtainen palvelu! 

Blogiemme aiheita