Voittavan digitaalisen asiakaskokemuksen kaava, vieraana Kirsti Laasio

Voittavan digitaalisen asiakaskokemuksen kaava Digizer

Mitä tarvitaan rakentamaan hyvä digitaalinen asiakaskokemus? 

Millainen on asiakkaan polku digitaalisessa maailmassa ja miten varmistat, että hänen digitaalinen asiakaskokemuksensa on joka kohdassa positiivinen?

Miten kasvatat myyntiäsi verkossa positiivisen digitaalisen asiakaskokemuksen avulla?

Digizerin Verkkomyynti vauhtiin! -webinaarisarjan kolmanteen osaan saimme vieraaksi Kirsti Laasion avaamaan hyvän digitaalisen asiakaskokemuksen teemaa. Kirstiä webinaarissa haastattelee Digizerin toimitusjohtaja Jaakko Heikkinen.

Kirsti Laasiolla on vahva ammattitaito ja kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä ja sen myötä myynnin kasvattamisesta. 

Kirsti Laasio”Tavalla tai toisella, kaikki bisnes on kokemusbisnestä.”

Kirsti Laasio on asiakaskokemuksella johtamisen edelläkävijä. Pitkään kansainvälisessä ympäristössä ja liiketoiminnassa johtajana toimineena, Kirstillä on kokemusta kansainvälisen kasvun skaalauksesta, brändien rakentamisesta, asiakas- ja erityisesti ihmiskeskeisestä johtamisesta myös digitaalisessa ympäristössä sekä monialaisten tiimien vetämisestä. Hän toimii tällä hetkellä kansainvälistyvän kasvuyhtiö Omnigym Groupin toimitusjohtajana ja hänellä on myös monipuolinen kokemus yritysten johtoryhmä- ja hallitustyöskentelystä. Kirsti on yksi Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -kirjan kirjoittajista. 

 

 

Katso webinaarin tallenne ja tulet oppimaan lisää seuraavista asioista: 

  • Millainen on asiakkaan digitaalinen asiakaspolku 
  • Digitaalisen asiakaskokemuksen sudenkuopat, esim. siiloutuneisuus ja häiriökysyntä 
  • Mitkä ovat hyvän digitaalisen asiakaskokemuksen minimivaatimukset ja miten ylität asiakkaan odotukset 
  • Kirstin 5 vinkkiä asiakkaan pitämiseksi hyvän digitaalisen asiakaskokemuksen avulla 

Nappaa tästä ammattilaisen vinkit digitaalisen asiakaskokemuksen parantamiseen!