Näin kasvatat liiketoimintasi nollasta viiteen miljoonaan Google-mainonnan avulla, case Suojakalvotukku

Miten Google-mainonnalla kasvatetaan liiketoimintaa nollasta?

Digizerin Verkkomyynti vauhtiin! -webinaarisarjan toiseen osaan saimme vieraaksi Suojakalvotukun toimitusjohtajan Vladimir Tokoin ja saimme kuulla inspiroivan esimerkin verkkokauppamaailmasta.

Suojakalvotukku on suomalainen yritys, joka on kasvanut yli viiden miljoonan euron liiketoiminnaksi. Iso merkitys tässä kasvussa on ollut Google-mainonnalla, johon yritys on panostanut alusta saakka. Tällä hetkellä Google-mainonta on tärkein mainoskanava Suojakalvotukun markkinointimixissä.

Vladimir kertoi webinaarissa oman tarinansa siitä, miten Suojakalvotukku on hyötynyt Google-mainonnasta ja miten siihen yrityksessä panostetaan.

 

Webinaarin tallenteesta pääset oppimaan seuraavista asioista: 

  • Miten tehdä Google-mainontaa kannattavasti
  • Paljonko Google-mainontaan kannattaa laittaa rahaa eli kannattaako mainonnassa käyttää kiinteää budjettia
  • Miten kasvattaa yksittäistä asiakkuutta verkkokaupassa
  • Miten mainonta eroaa Suomessa vs. Ruotsissa

 

Haastattelijana Digizeriltä toimi myyntijohtaja Oskari Ilomäki. Tallenteesta saat rahanarvoisia ja hyödyllisiä vinkkejä verkkokaupan mainostamiseen ja verkkomyynnin kehittämiseen. Katso tallenne alta ja ota opit käyttöön!

Webinaarin yhteydessä Digizer lahjoitti 500€ yhdessä Vladimirin kanssa Ukrainan hyväksi.