Digizer Oy tuo aina auki olevan 24/7-asiakaspalvelun kaikkien verkkokauppojen saataville

Digizer Oy laajentaa palvelutarjontaansa avaamalla 24/7-asiakaspalvelutoiminnon. Palvelu on suunnattu verkkokaupoille, jotka haluavat tarjota omille asiakkailleen laadukasta asiakaspalvelua mihin kellonaikaan tahansa, myös viikonloppuisin. Verkkokauppa voi ulkoistaa asiakaspalvelunsa kokonaan tai osittain Digizer Oy:lle.

Digizer Oy:n 24/7-asiakaspalvelu sopii myös kansainvälistä kauppaa käyville verkkokaupoille, joissa asiakkaat tekevät ostoksia eri aikavyöhykkeillä. Palvelun kielet ovat tällä hetkellä suomi ja englanti.

”Kasvavassa verkkokauppamarkkinassa on lisääntyvä kysyntä laadukkaille palveluille. Haluamme olla mukana parantamassa suomalaisen verkkokaupan ekosysteemiä ja kansainvälistymistä”, sanoo Digizer Oy:n toimitusjohtaja Jaakko Heikkinen.

”Nyt kaikilla verkkokaupoilla on mahdollisuus tarjota omille asiakkailleen laadukasta asiakaspalvelua päivästä ja kellonajasta riippumatta”, Heikkinen toteaa.

Digizer Oy on vuonna 2016 perustettu suomalainen verkkokauppojen palveluyhtiö ja digimarkkinoinnin asiantuntija, jolle voi ulkoistaa verkkokaupan ydintoimintoja. Palveluihin kuuluvat asiakaspalvelu, digitaalisen markkinoinnin palvelut, tuotehallinta ja tuotekuvaukset, logistiikkaratkaisut sekä verkkokaupan kaupallinen kehittäminen.

Lisätietoja:
Jaakko Heikkinen
Toimitusjohtaja
050 3039091
jaakko.heikkinen@digizer.fi

Blogiemme aiheita