Ulkoistettu Asiakaspalvelu – ASPA Pro

Haluatko parantaa verkkokauppasi konversiota? Haluatko lisätä asiakkaiden tyytyväisyyttä ja uskollisuutta? Miksi sulkea asiakaspalvelu toimiston sulkeutuessa?

Laadukas asiakaspalvelu parantaa verkkokaupan konversiota. Käsittelemme ja ratkaisemme jopa 95% kontakteista puolestasi. Ei väliä, onko joulu tai juhannus – asiakaspalvelusi on auki!

ASPA Pro -palvelupaketit

BASIC

Chat-työkalun asennus ja käyttö
Knowledge Basen rakennus ja ylläpito
Tapaaminen asiantuntijan kanssa 3 kk välein
Kontaktiraportti kuukausittain
Aukioloaika 06-24

PREMIUM

Chat-työkalun asennus ja käyttö
Knowledge Basen rakennus ja ylläpito
Sähköposti-asiakaspalvelu
Kuukausittainen tapaaminen asiantuntijan kanssa
Laajennettu raportointi
Aukioloaika 06-24

EXCLUSIVE

Kaikki mitä PREMIUM-paketissa + räätälöitävät palvelut. Näitä ovat esimerkiksi:
Muut kanavat: Puhelin, Facebook, Whatsapp
Kustomoitu Chat bot
”Tunne asiakkaasi” – palvelu
Jälkihoitopalvelut
Asiakkaan tilausjärjestelmän kautta tehtävät muutokset

ASPA Pro

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Arvio asiakaspalvelun kustannuksista
Palvelun hinta kuukaudessa
Asiakaspalvelun käyttäjien määrä

Asiakaspalvelun aukioloaika joka päivä 06 – 24

Olen kiinnostunut ASPA Pro -palvelusta

Helppo ja nopea aloitus!

Asiakaspalvelun käynnistys tapahtuu 1-2 viikossa. Aloituspalaveri mukaanlaskettuna asiakaspalvelun käynnistys vie ainoastaan n. 1,5 h asiakkaan aikaa. Asiakaspalvelun sydämessä on aloitusvaiheessa perustettu Knowledge Base. Digizerin tiimi ylläpitää Knowledge Basea itsenäisesti. Asiakkaalla on pääsy ja mahdollisuus päästä päivittämään sisältöä.

“Digizerin tiimi ratkaisee loppuasiakaskontaktit sovitusti ja ohjaa esimerkiksi reklamaatiot tarvittaessa verkkokauppiaalle. Knowledge Basea päivitetään jatkuvasti ja tiimin ratkaisuprosentti kasvaa parissa kuukaudessa erinomaiselle tasolle.”

Miksi kannattaa ulkoistaa asiakaspalvelu?

Nykypäivän digitaalisessa maailmassa noin puolet verkkokaupan kävijöistä olettaa, että sivuilta löytyy chat-asiakaspalvelu. Se on myös asiakkaiden suosima yhteydenottokanava, sillä chat on kaksi kertaa suositumpi väylä olla yhteydessä yrityksen asiakaspalveluun verrattuna sähköpostiin ja jopa neljä kertaa puhelukontaktia suositumpi.

Chatin merkitystä ei siis kannata väheksyä. Moni yritys pitää sitä edelleen mukavana lisäkanavana, mutta yhä useampi asiakas haluaa käyttää sitä ensisijaisena ja jopa ainoana kommunikointikanavana. Chatissa kysymyksiin saa vastauksen nopeasti ja usein mahdolliset pulmat tilauksen tekemisen kanssa saadaan ratkaistua saman tien.

Kokemuksemme mukaan noin 2 % sivuston kävijöistä käyttää chat-asiakaspalvelua. Kaikista näistä chateista me saamme ratkaisua noin 80 %, eli nämä kontaktit saadaan ratkaistua verkkokauppiaan puolesta niin, etteivät ne aiheuta mitään toimenpiteitä. Loput 20 % ovat usein tarjouspyyntöjä tai liidejä, eli chatilla on myös merkittävä kaupallinen potentiaali. Ulkoistamalla chat-asiakaspalvelun meille verkkokauppias saa lisättyä verkkokauppansa konversiota, parannettua asiakaskokemusta ja vapautettua omaa aikaansa muuhun, kun jokaiseen asiakaskontaktiin ei tarvitse itse vastata. Asiakaspalvelun ulkoistus on myös riskitöntä, sillä meillä on kuukauden irtisanomisaika ja sopimuksen saa irtisanoa mistä tahansa syystä.

Chat-asiakaspalvelu

Sähköposti-asiakaspalvelu

Puhelinasiakaspalvelu

Someasiakaspalvelu

Palvelumme kautta voit ulkoistaa kaiken yrityksenne asiakaspalvelun hoidettavaksemme. Koemme asiakkaiden palveluodotusten muuttuvan nopeasti, varsinkin digitalisoituvassa maailmassa, joten asiakaspalvelijamme ovat paikalla silloin, kun asiakkaannekin ovat. Asiakaspalvelupakettimme yksi tärkein osa-alue on muovautuminen yritysten muuttuviin tilanteisiin ja tarpeisiin. Me voimme palvella asiakkaidemme tarpeita aina heidän omista lähtökohdistaan. Olemme avoimia hoitamaan yhtä yrityksenne asiakaspalvelukanavista tai vaikkapa jokaista niistä. Tämän lisäksi useat asiakkaamme hoitavat oman tiimin voimin asiakaspalvelua arkisin kello 6:00-16:00, jolloin Digizerin asiakaspalvelutiimi nousee kuvaan iltaisin kello 16:00-24:00 sekä viikonloppuisin. Muista: Asiakaspalvelun välitön reagointi asiakkaan tarpeisiin voi olla juuri se asia, jolla erotut kilpailijoista sekä saat lisäarvoa ja lisämyyntiä yrityksellesi.

 

Lue lisää, miten kasvatat verkkosivustosi konversioprosenttia chatin avulla!