Webinaari: Asiakaspalvelusta digitaaliseen myyntiin: Kehitä asiakaskokemusta ja myy enemmän

Verkkosivustosi tulisi olla kuin digitaalinen myyntikone, joka tuo euroja kassaan. Moni kuitenkin kamppailee verkkosivun kävijöiden kanssa. Kävijöitä ehkä tulee tarpeeksi, mutta he eivät konvertoidu. Asiakaskokemus saattaa jäädä ohueksi, jolloin kävijät poistuvat ja karkaavat kilpailijoiden sivuille. 

  • Miten kehität verkkosivusi asiakaskokemusta? 
  • Miten konvertoit verkkosivuston kävijät asiakkaiksi? 
  • Miten kasvatat verkkokaupan keskiostosta?

 

Ratkaisu löytyy chatista. 

 

Järjestimme yhdessä Giosgin kanssa webinaarin, jossa kerroimme, miten parannat asiakaskokemusta verkkosivustollasi ja kasvatat sitä kautta myyntiä. 

Chatin avulla verkkosivustosi konversioprosentti paranee tutkitusti 3-10 -kertaisesti lähtötilanteeseen verrattuna. Ja mikäli sinulla ei ole resurssia hoitamaan chatia itse, voit ulkoistaa sen. 

Kuulostaa mainiolta, vain mitä! 

 

Tallenteelta voit kuulla mielenkiintoista ja hyödyllistä keskustelua, kuinka chat voi ratkaista konversio-ongelmasi. Opit lisää mm. seuraavista asioista: 

  • Kuinka verkkosivustolla oleva chat konvertoi kävijät asiakkaiksi 
  • Miten chatbot parantaa asiakaskokemusta auttamalla kysymyksissä vuorokauden ympäri 
  • Miten teet verkkosivustostasi myyntikoneen toimivan ja palvelevan chatin avulla 

 

Webinaarissa giosgilta juttelemassa Customer Success Manager Kia Viljakainen ja Digizeriltä Senior Account Manager Hermanni Härkönen.

 

Tilaa webinaaritallenteemme

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.


Valitsemalla Lähetä, suostut siihen, että Digizer tallentaa henkilötietosi ja tarjoaa sinulle pyytämääsi sisältöä. Voit poistua postituslistalta milloin haluat. Lisätietoja saat tietosuojaselosteestamme.
*