Pamark Group

Puhtauden, terveydenhuollon ja Horecan ammattilaisia palveleva tuotetalo Pamark Group sai alkunsa keväällä 2021, kun MedKit ja Pamark yhdistivät voimansa. Yhteistyö alkoi alunperin MedKitin tiimoilta. Tänä päivänä Digizer on saanut kunnian palvella kyseisiä brändejä laajalla skaalalla.

Pamark Groupin toimitusjohtaja arvostaa Digizerin monialaisia palveluita

Minna Åman-Toivio on luottanut Digizerin palveluihin jo ennen kuin monialainen tuotetalo Pamark Group näki päivänvalon.

Pamark Group auttaa arjen ammattilaisia myymällä tuotteita niin puhtauden, terveydenhuollon kuin Horecan tarpeisiin. Tuotetalo haluaa tarjota asiakkaille helppoa, tarkkaa ja nopeaa palvelua.

– Periaatteessa kaikki, mitä työpaikoilla tarvitaan, tulee meidän kauttamme. Liittyi se sitten puhtauteen tai muuhun arkeen, Pamark Groupin toimitusjohtaja Åman-Toivio kiteyttää.

Chat-asiakaspalvelua, digimarkkinointia ja viestintää

Digizer tuli Minna Åman-Toiviolle tutuksi vuonna 2019 MedKitin tiimoilta. Myyntipäällikkö Oskari Ilomäki otti häneen yhteyttä kuullessaan, että Digizerin toinen asiakas oli suositellut meitä Åman-Toiviolle. Yhteinen sävel löytyi heti.

– Oskari on ihan paras myyjä, mutta myöskin paras asiakasvastaava. Hän pystyy reagoimaan, oli meidän tilanne mikä tahansa. Oskari kuuntelee asiakasta ja skaalaa palvelun aina asiakkaan tarpeen mukaan.

Digizer on ollut sekä MedKitin että Pamarkin kumppani useassa eri mutkassa. Kun koronapandemia vyöryi päälle, Digizer hoiti MedKitin asiakaspalvelua 24/7.

Ensimmäinen asia, mitä asiakkaalle tehtiin, oli Googlen hakusanamainonta (SEM). Näin on myös monien muidenkin Digizerin asiakkaiden kanssa. Hakusanamainonta on usein kustannustehokas ja järkevä tapa aloittaa digimarkkinointi.

Sen avulla mainontaa kohdennetaan henkilöille, jotka seikkailevat jo ostopolun alkuvaiheessa ja ovat osoittaneet kiinnostuksensa tiettyä aihepiiriä, kuten vaikkapa desinfiointiaineita tai ensiaputarvikkeita kohtaan.

Hakusanamainonnan jälkeen palvelua oli helppo laajentaa somemarkkinointiin, chat-asiakaspalveluun ja hakukoneoptimointiin.

Tänä päivänä Digizer palvelee Pamark Groupia laaja-alaisesti Digimarkkinointipäällikkö-palvelun kautta usean eri asiantuntijan voimin.

Näitä asioita teemme asiakkaalle:

Minna Åman-Toiviolle on ollut luontevaa keskittää useita palveluita Digizerin katon alle.

– Yhteistyön ydin on nimenomaan siinä, että kumppanuus on niin monialainen. Kaikki perustuu digitaalisuuteen, asiakaspalveluun, laadukkaaseen viestintään ja digimarkkinointiin, Åman-Toivio sanoo.

“Digizer on kasvun kumppani”

Digizer ja Pamark Group tapaavat kuukausittain yhteisissä palavereissa. Digimarkkinoijamme käy läpi muun muassa verkkokaupan myynnin tuloksia, avaa somemainonnan dataa ja ehdottaa tarvittaessa muutoksia.

Pamark Group hoitaa osan markkinoinnistaan itse, ja matkan varrelle on mahtunut myös muita ulkoistettuja kumppanuuksia. Digizerin tarjoama palvelu on kuitenkin tullut tarpeeseen ja vastannut Åman-Toivion mukaan odotuksia.

– Digizer on ollut ylimääräinen resurssi, jota olemme tarvinneet. Digizer on kasvun kumppani sekä Suomessa että ulkomailla digitaalisessa markkinoinnissa, Åman-Toivio sanoo ja jatkaa:

– Digizerin vahvuus on se, että yhteistyö toimii hyvin. Kumppanuus on skaalattavissa aina kulloisenkin tilanteen mukaan. Digizeriltä löytyy apukäsiä, kun me niitä tarvitsemme, ja samalla saamme kaivattua helpotusta kiireeseen.

Etsitkö sinäkin apukäsiä yrityksellesi? Ota meihin yhteyttä, niin jutellaan lisää.