Facebook- ja Instagram-markkinointi

Facebookin ja Instagramin uudelleenmarkkinoinnin avulla voit tavoittaa ne henkilöt, jotka ovat jo vierailleet verkkosivullasi ja ovat kiinnostuneita tuotteistasi.

Miten me toteutamme Facebook- / Instagram-markkinoinnin?

Rakennamme asiakkaillemme Facebook + Instagram-markkinointikampanjoita toteuttamalla kampanjan rakenteen ja mainosten sisällön.

Analysoimme ja optimoimme mainoskampanjat tehokkaasti asiakkaan toiveita kuunnellen. Toteutamme myös Facebookin sisältösuunnitelmia.

Autamme Facebook-sivunne sisällöntuotannossa.

Voimme toteuttaa markkinointia myös muissa sosiaalisen median kanavissa, kuten Instagramissa ja LinkedInissä.

Facebook- / Instagram-markkinoinnin edut

Asiakkaiden tavoittaminen

Asiakkaat ovat jo siellä, joten heidän tavoittamisensa on helppoa.

Tunnettavuus

Yrityksen tunnettuus on erittäin tärkeä markkinoinnin mittari ja Facebook-mainonnan avulla sitä voidaan kasvattaa.

Verkkoliikenne

Saat lisää kävijöitä verkkosivuillesi, mikä lisää yrityksesi tunnettavuutta ja antaa tuloksia.

Asiakastuntemus

Saat tietoa, mikä asiakkaitasi houkuttelee. Hyvä tieto oman kohderyhmän tarpeista erottaa sinut kilpailijoista.

Uudelleenmarkkinointi

Facebookin uudelleenmarkkinoinnin avulla voit tavoittaa ne henkilöt, jotka ovat jo vierailleet verkkosivullasi ja ovat kiinnostuneita tuotteistasi.

Oikea kohderyhmä oikeassa sijainnissa

Löydät juuri tietyn kohderyhmän ihmisiä. Voit mainostaa esimerkiksi paikallisesti vain tietyssä kaupungissa tai maan perusteella.

Tehokas tapa tuoda lisää kävijöitä sivustollesi ja kohdentaa mainontaa juuri oikeille ihmisille

Sosiaalinen media on nykyaikainen markkinointikanava, joka yrityksen kannattaa ottaa haltuun.

Facebook on Suomessa suurin sosiaalisen median kanava, ja käyttäjiä on lähes 3 miljoonaa.

LinkedIn-käyttäjiä Suomessa on jo yli 1,2 miljoonaa

Instagramissa hamuillaan 2 miljoonan käyttäjän rajapyykkiä.

Kuinka moni näistä käyttäjistä voisi olla potentiaalinen asiakkaasi?

Facebook-markkinointi saavuttaa uusia yleisöjä tehokkaasti

Facebook-markkinointi voidaan jakaa kahteen osa-alueeseen:

  • Facebook-sivulle tehtävään säännölliseen sisällöntuotantoon
  • Maksullisten mainoskampanjoiden tekoon

Jatkuva sisällöntuotanto ja mainonta tuovat lisää myyntiä ja uskollisia asiakkaita. Facebookissa on mahdollista kohdentaa mainontaa juuri oikeille ihmisille, sillä Facebook profiloi käyttäjät erittäin tarkasti.

Facebook-markkinoinnin tehokkuutta voidaan mitata tarkasti, mikä auttaa kokonaisvaltaisen markkinointisi kehittämisessä.