Sähköposti-
markkinointi

Sähköpostimarkkinointi on yksi digitaalisen markkinoinnin kustannustehokkaimmista työkaluista!

Sähköpostimarkkinointi on markkinoinnin muoto, jonka toteutustapana ovat uutiskirjeet. Uutiskirje lähetetään niiden asiakkaiden ja muiden henkilöiden sähköpostiosoitteisiin, jotka ovat halunneet yritykseltä sähköpostiviestejä.

Sähköpostimarkkinointia voidaan toteuttaa esimerkiksi viikoittain, jolloin asiakkaat saavat tietoa esimerkiksi mahdollisista viikkotarjouksista tai kanta-asiakkaiden eduista. Joskus taas sopivampi vaihtoehto voi olla esimerkiksi sähköpostimarkkinoinnin toteutus kuukauden välein, jolloin asiakkaille voidaan kertoa esimerkiksi kuukauden tarjouksista ja uutuuksista.

Miten Digizer tekee sähköpostimarkkinointia?

Digizer toteuttaa teille uutiskirjeitä toiveidenne mukaan.

Uutiskirjeiden kautta sivustolle tulevaa liikennettä on helppo seurata.

Teemme myös uutiskirjepohjan visuaalisesti yrityksellenne sopivaksi.

Lisäksi voimme halutessanne auttaa suunnittelemaan uutiskirjekampanjoita, sisältöä sekä viestien lähetystiheyttä

Sähköpostimarkkinoinnin edut

Markkinointiviestin räätälöitävyys

Helppo kanava asiakkaiden tiedottamiseen

Tehokas väylä kampanjoiden markkinointiin

Keino brändin vahvistamiseen

Markkinointiviestin räätälöitävyys

Uutiskirjeen teksti- ja kuvamäärä sekä muotoilu ja asettelu voidaan toteuttaa tarpeiden mukaan, ja tätä asettelua on mahdollista tarvittaessa vaihtaa eri kirjeisiin. Tavoitteena on, että kirjeen vastaanottaja saataisiin tekemään toivottu toimenpide mahdollisimman suurella todennäköisyydellä.

Asiakasta on mahdollista ohjata suoraan ostoksille tiettyihin tuotteisiin tai kategorioihin. Vaihtoehtoisesti linkit voivat ohjata vierailemaan sivuston tietyillä osioilla tai sivuilla, vaikkapa täyttämässä yhteydenottolomake.

Loistava tiedotuskanava

Uutiskirje toimii mainiosti myös tiedotuskanavana. Voit jakaa asiakkaillesi sekä muille yrityksestäsi kiinnostuneille ajankohtaista tietoa yrityksesi kuulumisista, tapahtumista ja tarjouksista. Tiedotuskirjeitä on mahdollista lähettää esimerkiksi parin viikon välein, kerran kuukaudessa tai vaikkapa neljä kertaa vuodessa.

Markkinointikampanjoiden tehostaja

Sähköpostimarkkinointi toimii myös erinomaisena välineenä markkinointikampanjoiden toteuttamisessa ja tehostamisessa. Kampanjoita kannattaa markkinoida useassa kanavassa, ja sähköpostimarkkinoinnilla tavoitat tehokkaasti juuri ne henkilöt, jotka haluavat tietää, mitä yrityksessäsi tapahtuu.

Keino brändin vahvistamiseen

Uutiskirjemarkkinoinnin avulla myös brändisi vahvistuu, kun pysyt asiakkaiden mielessä.