Konversio-optimointi

Verkkosivujen kehitystä kannattaa seurata ja verrata jatkuvasti sivuston liikennemäärään ja siihen suhteutettujen konversioiden määrään.

Konversioita voivat olla esimerkiksi:

  • ostos
  • yhteystietojen jättäminen
  • uutiskirjeen tilaus
  • sovelluksen lataus

Mikäli sivustosi liikennemäärät ovat suuret, mutta edellä mainittuja konversioita tulee huomattavan vähän, kannattaa asiaan perehtyä konversio-optimoinnin avulla.

Me teemme mielellämme sivustollenne konversio-optimointianalyysin, jonka kautta saadaan selville, millaisia ongelmakohtia sivulta löytyy ja mitä kannattaa lähteä kehittämään.

Konversio-optimointi ohjaa verkkosivustosi kävijöitä toivottuihin toimenpiteisiin!

Miten Digizer toteuttaa konversio-optimointia?

Tutustumme verkkosivustoonne perusteellisesti.

Määrittelemme mahdolliset ongelmakohdat sivustollanne.

Suunnittelemme ja toteutamme testit, joiden avulla konversioita mitataan.

Raportoimme kattavasti tuloksista.

Verkkosivuston kehittäminen on jatkuvaa, niin myös konversio-optimointi.

Konversio-optimoinnilla on monia hyötyjä

Konversio-optimoinnilla voidaan ohjata kävijöitä eri toimiin

  • Ostamaan verkkokaupasta
  • Jättämään yhteystietonsa
  • Tilaamaan uutiskirje
  • Lataamaan sovellus

Konversio-optimointi on monipuolinen kokonaisuus erilaisia toimenpiteitä

  • Sivustolla olevien erilaisten sisältöjen A/B -testausta
  • Verkkosivukäyntien kokonaisvaltaisempaa optimointia sekä paljon muuta

Konversio-optimointi on yksi tehokkaimpia kasvun mahdollistajia

  • Optimoinnin vaikutus ulottuu pitkälle
  • Se tehostaa luonnollisesti myös kaiken muun markkinoinnin tuottoa, kun yhä useampi kävijä kääntyy asiakkaaksi
  • Konversio-optimointipalvelumme kattaa mahdollisten ongelmakohtien määrittelyn, testien suunnittelun ja toteutuksen sekä tulosten raportoinnin