Vuosi takana Digizerillä – mikä on muuttunut?

Huhtikuun alussa tuli vuosi siitä, kun olen aloittanut työni Digizerillä. Vuosi on kulunut todella nopeasti oppien valtavasti uutta.

Viime elokuun lopulla siirryin tekemään päivävuoroa, jolloin tuli paljon uusia järjestelmiä opittavaksi. Nykyään järjestelmät on todella tuttuja, ja ne ovat käytössä joka päivä. Asiakaspalvelumme on myös kehittynyt ja laajentunut valtavasti vuoden aikana. Vuoteen on mahtunut paljon muutoksia: uusia töitä, asiakkaita ja työkavereita.

Vuoteen on mahtunut paljon uusia asiakkaita. Olemme innolla tarttuneet uusiin haasteisiin tiimissämme. Paljon on ollut opeteltavaa, mutta olemme suoriutuneet siitä kunnialla! On ollut mahtavaa päästä oppimaan uusia asioita ja saada käyttöön uusia ohjelmia, esimerkiksi Zendesk, joka tuli uutena ohjelmana käyttämiemme Tawk:in ja Giosg:in rinnalle vajaa vuosi sitten. Uudet asiakkaat ovat tuoneet uusia työtehtäviä, joten avuksemme on myös tullut uusia työkavereita, joita ollaankin sitten perehdytetty asiakaspalvelun saloihin. Meidän tiimi onkin jo kasvanut kymmeneen henkilöön, ja varmasti kasvaa vielä tästäkin! On virkistävää saada lisäystä tiimiin, ja tutustua uusiin työkavereihin perehdytyksen merkeissä.

Yksi isoin muutoksemme on hieman yli kuukausi kuukausi sitten alkanut asiakaspalvelun aukioloaikojen laajennus! Verkkokaupoissa alkaa koko ajan yleistymään se, että asiakaspalvelua saa aikaisesta aamusta yömyöhään joka päivä. Me Digizerillä olemme ottaneet tämän huomioon ja päätimme laajentaa asiakaspalvelumme aukioloaikoja. Asiakaspalvelumme on siis auki klo 6-00 joka päivä! Ennen olimme auki arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 10-18, eli nyt tunteja on tullut työviikkoon runsaasti lisää. Itse olen tehnyt pääsääntöisesti 8-16 vuoroa, mutta on yksi klo 6-8 aamuvuorokin on jo koettu! On ollut mukava nähdä, miten asiakkaita on riittänyt aamusta yömyöhään, ja myös viikonloppuisin asiakkaat ovat olleet aktiivisia. Isoja muutoksia on varmasti myös tulossa, sillä haluamme laajentaa asiakaspalveluamme entistäkin kattavammaksi, kannattaa siis seurata sivujamme tulevaisuudessa!

Asiakaspalvelun laajoin aukioloajoin saat yrityksellesi ottamalla meihin yhteyttä!

Kirjoittanut:
Venla

Blogiemme aiheita