Sisältömarkkinointi

Varmista paikkasi siellä, missä asiakkaat ovat!

Sisältömarkkinoinnin avulla tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tehdään sen arvostamaa ja sille hyödyllistä markkinointiviestintää sekä muuta mediasisältöä. Viestintä on jatkuvaa ja johdonmukaista, ja sitä toteutetaan niissä kanavissa, joissa kohderyhmä on parhaiten tavoitettavissa. Sisältömarkkinoinnilla pyritään sitouttamaan nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkimaan uusia asiakkaita sekä markkinoimaan kaikille kannattavalla tavalla.

Sisältömarkkinoinnin hyödyt

Sisältömarkkinoinnilla on sekä näkyviä että näkymättömiä hyötyjä. Näkyviä sisällöntuotannon hyötyjä ovat esimerkiksi sivuston kävijämäärän kasvu ja hakukonenäkyvyys. Näkymättömiä hyötyjä puolestaan ovat brändin ja luottamuksen vahvistuminen. Me rakennamme asiakkaillemme erilaisia sisältösuunnitelmia sekä toteutamme laadukkaat sisällöt eri kanavissa. Lisäksi analysoimme ja optimoimme sisällöntuotannon tehokkuutta asiakkaan toiveita kuunnellen.

Sisältömarkkinoinnilla on monia tavoitteita

Brändin tunnettavuuden lisääminen ja vahvistaminen

Brändin mukainen viestintä erottaa yrityksen kilpailijoista. Se on myös loistava keino tuoda pehmeämpiä arvoja esille.

Liidien jalostaminen myynniksi

Laadukkaan ja uskottavan sisällön tehtävä on vakuuttaa prospekti. Jos prospekti kokee sisällön hyödylliseksi tai vakuuttavaksi, hän on askeleen lähempänä ostamista.

Asiakas ja merkkiuskollisuuden
parantaminen​

Sisältömarkkinoinnin keinoin voidaan viestiä uusien prospektien ohella myös nykyisille asiakkaille. Hyödyllinen olemassa oleville asiakkaille kohdennettu sisältö syventää asiakassuhdetta.

Brändiuskollisen fanijoukon kasvattaminen

Olemassa oleville asiakkaille kohdennettu sisältö on ehdoton työkalu, kun asiakkuuksissa pyritään korkeimmalle tasolle. Kun riittävä luottamus on saavutettu, asiakkaista voi tulla brändin faneja. Fanit viestivät brändistä oma-aloitteisesti omalle verkostolleen, ja heidän asiakasuskollisuutensa on erittäin korkealla.

Brändin tunnettavuuden lisääminen ja vahvistaminen

Brändin mukainen viestintä erottaa yrityksen kilpailijoista. Se on myös loistava keino tuoda pehmeämpiä arvoja esille.

Liidien jalostaminen myynniksi

Laadukkaan ja uskottavan sisällön tehtävä on vakuuttaa prospekti. Jos prospekti kokee sisällön hyödylliseksi tai vakuuttavaksi, hän on askeleen lähempänä ostamista.

Asiakas ja merkkiuskollisuuden
parantaminen​

Sisältömarkkinoinnin keinoin voidaan viestiä uusien prospektien ohella myös nykyisille asiakkaille. Hyödyllinen olemassa oleville asiakkaille kohdennettu sisältö syventää asiakassuhdetta.

Brändiuskollisen fanijoukon kasvattaminen

Olemassa oleville asiakkaille kohdennettu sisältö on ehdoton työkalu, kun asiakkuuksissa pyritään korkeimmalle tasolle. Kun riittävä luottamus on saavutettu, asiakkaista voi tulla brändin faneja. Fanit viestivät brändistä oma-aloitteisesti omalle verkostolleen, ja heidän asiakasuskollisuutensa on erittäin korkealla.

Sisältömarkkinoinnin muodot sinulle räätälöitynä

Tarjoamme sisältömarkkinoinnille eri vaihtoehtoja, joista asiakkaamme voi valita yritykselleen sopivimmat muodot. Voimme toteuttaa yhden tai useamman sisältömarkkinoinnin palvelumuodon.

Blogi on tehokas työkalu brändin vahvistamiseen. Asiantuntijaroolilla tehty blogi kasvattaa ammatillista uskottavuutta. Pintaa syvemmälle menevä yritysblogi mahdollistaa syvemmän asiakassuhteen muodostumisen.

Uutiskirjeillä voidaan viestiä ajankohtaisista aiheista tehokkaasti ja nopeasti. Uutiskirjeissä tärkeää on hyödyllinen sisältö ja selkeä tavoite, jotta kirjeen tilaajat kokevat, että heidän kannattaa tilata ja avata kirje myös jatkossa.

Sosiaalisen median julkaisut mahdollistavat brändin mukaisen viestinnän jo varhaisessa asiakkuuden vaiheessa. Myös suuri lisänäkyvyys on mahdollinen, jos sisältö menee viraaliksi ja sitä aletaan jakaa.

Oikeille avainsanoille suunnitellut laskeutumissivut tai sivukokonaisuudet varmistavat näkyvyyden hakukoneissa. Näkyvyyden lisäksi sivujen on syytä tarjota myynnillinen aspekti ja vakuuttaa sivuston kävijä ostamaan juuri sinulta.

Digizer - Verkkokaupan palveluyhtiö ja digimarkkinoinnin asiantuntija

Kun etsit kumppania digitaalisen näkyvyytesi kehittämiseen, on Digizer oikea valinta! Saat kokeneen ja jatkuvasti kouluttautuvan tiimimme osaamisen käyttöösi niin hakukoneoptimoinnin kuin muidenkin digitaalisen näkyvyyden osa-alueiden kehittämiseen ja kasvattamiseen.


Digitaalinen näkyvyys on kokonaisuus, jossa kaikki osat tukevat toisiaan. Asiakkaanamme saat paitsi huipputason osaamista, myös laajan ja ainutlaatuisen palvelukokonaisuuden, jossa voimme kehittää digitaalisen toimintanne jokaista osa-aluetta yhteistyössä kanssasi.


Ammattikirjoittajiemme sisällöntuotanto tukee
hakukoneoptimointia, maksettua Google-mainontaa sekä sosiaalisen median markkinointia.
Voit ulkoistaa meille myös asiakaspalvelusi tai vaikka varastoinnin ja logistiikan sekä tuotteiden valokuvauksen.


Digizer on ainoa suomalainen täyden palvelun markkinointiosaaja, jolta saat kaikki verkkosivustosi tai verkkokauppasi tarvitsemat palvelut saman katon alta! Aloitetaanko yhteistyö heti, vai haluatko keskustella yrityksellesi sopivasta palvelupaketista, joka muuttaa muotoaan joustavasti sinun liiketoimintasi kehittyessä? Voit soittaa tai lähettää meille sähköpostia!

Aloitetaan yhteistyö!