Konversio-optimointi

Verkkosivujen kehitystä kannattaa seurata ja verrata jatkuvasti sivuston liikennemäärään ja siihen suhteutettujen konversioiden määrään.

Konversioita voivat olla esimerkiksi:

  • ostos
  • yhteystietojen jättäminen
  • uutiskirjeen tilaus
  • sovelluksen lataus

Mikäli sivustosi liikennemäärät ovat suuret, mutta edellä mainittuja konversioita tulee huomattavan vähän, kannattaa asiaan perehtyä konversio-optimoinnin avulla.

Me teemme mielellämme sivustollenne konversio-optimointianalyysin, jonka kautta saadaan selville, millaisia ongelmakohtia sivulta löytyy ja mitä kannattaa lähteä kehittämään.

Konversio-optimointi ohjaa verkkosivustosi kävijöitä toivottuihin toimenpiteisiin!

Miten Digizer toteuttaa konversio-optimointia?

Digizer tutustuu verkkosivustoon perusteellisesti

Tutustumme verkkosivustoonne perusteellisesti.

Digizer määrittelee mahdolliset ongelmakohdat sivustollanne.

Määrittelemme mahdolliset ongelmakohdat sivustollanne.

Digizer suunnittelee ja toteuttaa testit, joiden avulla konversioita mitataan

Suunnittelemme ja toteutamme testit, joiden avulla konversioita mitataan.

Digizer raportoi tuloksista kattavasti

Raportoimme kattavasti tuloksista.

Verkkosivuston kehittäminen on jatkuvaa, niin myös konversio-optimointi

Verkkosivuston kehittäminen on jatkuvaa, niin myös konversio-optimointi.

Konversio-optimoinnilla on monia hyötyjä

Konversio-optimoinnilla voidaan ohjata kävijöitä eri toimiin

  • Ostamaan verkkokaupasta
  • Jättämään yhteystietonsa
  • Tilaamaan uutiskirje
  • Lataamaan sovellus

Konversio-optimointi on monipuolinen kokonaisuus erilaisia toimenpiteitä

  • Sivustolla olevien erilaisten sisältöjen A/B -testausta
  • Verkkosivukäyntien kokonaisvaltaisempaa optimointia sekä paljon muuta

Konversio-optimointi on yksi tehokkaimpia kasvun mahdollistajia

  • Optimoinnin vaikutus ulottuu pitkälle
  • Se tehostaa luonnollisesti myös kaiken muun markkinoinnin tuottoa, kun yhä useampi kävijä kääntyy asiakkaaksi
  • Konversio-optimointipalvelumme kattaa mahdollisten ongelmakohtien määrittelyn, testien suunnittelun ja toteutuksen sekä tulosten raportoinnin