Verkkosivujen kehitystä kannattaa seurata ja verrata jatkuvasti sivuston liikennemäärään ja siihen suhteutettujen konversioiden määrään.
Konversioita voivat olla esimerkiksi:
- ostos
- yhteystietojen jättäminen
- uutiskirjeen tilaus
- sovelluksen lataus
Mikäli sivustosi liikennemäärät ovat suuret, mutta edellä mainittuja konversioita tulee huomattavan vähän, kannattaa asiaan perehtyä konversio-optimoinnin avulla.
Me teemme mielellämme sivustollenne konversio-optimointianalyysin, jonka kautta saadaan selville, millaisia ongelmakohtia sivulta löytyy ja mitä kannattaa lähteä kehittämään.
Konversio-optimointi ohjaa verkkosivustosi kävijöitä toivottuihin toimenpiteisiin!
Miten Digizer toteuttaa konversio-optimointia?
Tutustumme verkkosivustoonne perusteellisesti.
Määrittelemme mahdolliset ongelmakohdat sivustollanne.
Suunnittelemme ja toteutamme testit, joiden avulla konversioita mitataan.
Raportoimme kattavasti tuloksista.
Verkkosivuston kehittäminen on jatkuvaa, niin myös konversio-optimointi.
Konversio-optimoinnilla on monia hyötyjä
Konversio-optimoinnilla voidaan ohjata kävijöitä eri toimiin
- Ostamaan verkkokaupasta
- Jättämään yhteystietonsa
- Tilaamaan uutiskirje
- Lataamaan sovellus
Konversio-optimointi on monipuolinen kokonaisuus erilaisia toimenpiteitä
- Sivustolla olevien erilaisten sisältöjen A/B -testausta
- Verkkosivukäyntien kokonaisvaltaisempaa optimointia sekä paljon muuta
Konversio-optimointi on yksi tehokkaimpia kasvun mahdollistajia
- Optimoinnin vaikutus ulottuu pitkälle
- Se tehostaa luonnollisesti myös kaiken muun markkinoinnin tuottoa, kun yhä useampi kävijä kääntyy asiakkaaksi
- Konversio-optimointipalvelumme kattaa mahdollisten ongelmakohtien määrittelyn, testien suunnittelun ja toteutuksen sekä tulosten raportoinnin