Kaksi kuukautta takana 24/7 aspaa

 

Heinäkuun alussa laitoimme asiakaspalvelussamme isompaa vaihdetta silmään ja laajensimme aukioloaikoja jatkumaan vuorokauden ympäri joka päivä. Olimme sitä aiemmin jo jatkaneet aukioloaikojamme pikkuhiljaa ja heinäkuussa tuntuikin jo siltä, että voimme laajentaa vieläkin enemmän. Miltä ympärivuorokautinen aspa on tuntunut nyt kahden kuukauden jälkeen?

 

Iloksemme olemme saaneet huomata, että asiakkaita riittää kellonajasta tai päivästä riippumatta, myös pyhäpäivinä. Kuten Minna aiemmin Aspaa kellon ympäri blogitekstissään kirjoitti, koronapandemia on lisännyt verkkokauppojen asiakkaita hurjasti. Tämä näkyy yhä edelleen näin syyskuun alussa verkkokauppojen asiakasmäärissä ja kontakteissa. Olemme Digizerillä reagoineet asiakasmäärien lisääntymiseen nopeasti ja rekrytoimme kesän aikana lisää innokkaita työntekijöitä aspa-tiimiimme.

 

On ollut myös mukava huomata, että asiakkaat ovat olleet positiivisesti yllättyneitä, että asiakaspalvelu on linjoilla esimerkiksi aamulla neljän aikaan. Tämä on kertonut meille, että 24/7 aspalle on todellakin tarvetta ja asiakkaat pitävät siitä. Varsinkin silloin, jos asiakas kohtaa ongelmatilanteen eikä esimerkiksi saa tehtyä tilausta loppuun, on tärkeää olla avuksi juuri siinä hetkessä, että saadaan ratkaistua asiakkaan pulmat heti!

 

Jos haluat kuulla ulkoistetun chatin ja muun asiakaspalvelun mahdollisuuksista juuri sinun organisaatiollesi, ota meihin yhteyttä!

 

P.S. Meillä on syyskuussa kova kampanja uusille asiakaspalveluasiakkaillemme. Kun otat Digizerin ulkoistetun asiakaspalvelun käyttöösi, et maksa ensimmäisestä kuukaudesta euroakaan! Kun solmit puolen vuoden määräaikaisen sopimuksen, saat myös chat-työkalun asennuksen ja käyttöönoton veloituksetta.

 

Kirjoittanut:
Venla