Digitaalisen myynnin kokonaisuus

Pidä huolta digitaalisesta asiakaspolusta ja nosta verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle!

Digizerin myyntijohtaja Oskari Ilomäki puhui 16.3.2022 Markkinointikollektiivin teematilaisuudessa ’Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku’.

Esityksessään hän pilkkoi verkkokaupan asiakaspolun osiin digitaalisen myynnin näkökulmasta ja kertoi, miten tavoitat asiakkaan eri kohtaamispisteissä ja miten voit taata asiakkaalle positiivisen asiakaskokemuksen, jotta hän tulee myös uusintaostoksille. Oskari toimii itsekin verkkokauppiaana, joten hän tietää, mistä puhuu.

Katso tallenne tilaisuudesta ja:

  • Kuulet, miten pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla
  • Saat vinkkejä verkkokaupan asiakaskokemuksen parantamiseen
  • Kuulet käytännön esimerkkejä, joiden oppeja voit hyödyntää omassa arjessa

 

Katso tallenne tästä