Digitaalisen markkinoinnin koulutus

Ota digitaalinen markkinointi haltuun koulutuksen avulla. Vahvista ja päivitä omaa osaamistasi tai laajenna tietotaitoasi räätälöidyillä koulutuksilla, jonka jälkeen sinulla on asiantuntemus tehdä digimarkkinointia yrityksessäsi tuloksellisesti.

Nykyaikainen ostoprosessi tapahtuu suurimmaksi osaksi verkossa. Jos digitaalisen markkinoinnin aihepiirit ovat sinulle vielä vieraita, voimme suunnitella tarpeisiisi sopivan koulutuspaketin. Koulutuksessa saat tiimimme kokemuksen eri digimarkkinoinnin kanavista käyttöösi, jotta pääset toteuttamaan markkinointia mahdollisimman tehokkaasti.

Miksi digimarkkinoinnin koulutus? 

Haluatko tietää miten mainosbudjetit kannattaa jakaa tehokkaasti esimerkiksi Googlen ja eri some-kanavien kesken?

Haluatko oppia miten pääset Googlen etusivulle ilman maksettua mainontaa?

Haluatko oppia hyödyntämään lukuisia eri analytiikkatyökaluja, joiden avulla tuotat dataa saavutetuista tuloksista ja opit kehittämään markkinointia niiden perusteella?

Tule mukaan koulutuksiimme, niin saat toivomasi vastaukset ja kehität osaamistasi hurjasti vain yhden päivän aikana!

Digimarkkinoinnin koulutuksilla varmistamme, että saat kattavat taidot hoitaa digimarkkinointia yrityksessäsi. Koulutamme perustiedot haluamallesi markkinoinnin osa-alueelle. Jos sinulla on perustiedot digimarkkinoinnista hallussa, mutta tarvitset tietylle osa-alueelle vahvistusta, on koulutus hyvä ja helppo vaihtoehto laajentaa ja vahvistaa osaamistasi. Valmennamme yrityksiä samalla periaatteella kuin koulutamme sisäisesti omaa henkilökuntaamme asiakastyöhön eli saat saman koulutussisällön kuin Digizerin henkilöstö. 

Koulutus suunnitellaan joka kerta tarpeisiisi vastaavaksi, jotta et maksa turhasta, vaan saat käyttöösi juuri sen opin, mitä tarvitset. 

 

Koulutuksessa: 

  • Saat laajat taidot hallita kyseistä osa-aluetta. 
  • Opit esimerkiksi, miten mainostilejä hallitaan käytännössä. 
  • Saat käytännön opastusta eri osa-alueiden hallintaan ja voimme käyttää esim. yrityksesi omia some- tai mainostilejä esimerkkitasolla. 
  • Saat ammattitason vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon työn edetessä. 
  • Saat käyttöösi tehokkaan tietopohjan ja työkaluja siihen, miten kasvatat digimarkkinoinnilla yrityksesi myyntiä. 
  • Pystyt vahvistamaan perustaitoja ja syventämään osaamistasi, jotta kehityt digimarkkinoijana seuraavalle tasolle. 
  • Saat myös halutessasi jatkokoulutuksen tai tarkistuksen jälkikäteen, jossa varmistamme, miten oppi on siirtynyt käytäntöön ja että teet asioita jatkossa oikealla ja tehokkaalla tavalla. 

 

Tutustu kuukausimaksulliseen Digikouluttaja-palveluun

Kun haluat pysyä jatkuvasti ajan hermolla, jatkuva Digikouluttaja on sinulle oikea palvelu. Käytössäsi on kaikki Digizerin koulutusmoduulit, joista räätälöimme tarpeisiisi sopivat kokonaisuudet. 

Palvelun tavoitteena on tehdä sinusta digimarkkinoinnin ammattilainen. Saat konkreettista opastusta käytäntöihin ja tarpeellisia työkaluja digimarkkinoinnin tulokselliseen tekemiseen omassa arjessa. 

Jatkuvalla palvelulla varmistamme, että kehityt ammatissasi ja pystyt jatkossa hallitsemaan koulutetut osa-alueet itse ja kehittämään yrityksesi digimarkkinointia tuloksellisempaan suuntaan. 

Tutustu Digikouluttajaan

 

Räätälöidyt koulutuspaketit 

Alla kuvatut sisällöt kuuluvat perustason koulutuksiimme. Koulutuksemme muokataan kuitenkin aina tarpeittesi ja koulutukselle määritellyn tavoitteen mukaan. Tällä tavoin saat koulutuksesta kaiken mahdollisen irti ja tietosi sekä taitosi saavat tarpeellista vahvistusta. Tavoitteena on, että koulutuksen jälkeen pystyt hallitsemaan koulutetun osa-alueen itse ja kehittämään osa-aluetta liiketoiminnallisesti yrityksessäsi. 

Teemme tarvittaessa yrityksesi digimarkkinoinnin auditoinnin ennen koulutusta ja huomioimme sen koulutuksen sisällössä. Koulutuksen sisältöön vaikuttavat muun muassa yrityksesi koko, toimiala, käytetyt markkinointikanavat ja nykyinen osaamistaso. 

 

Tutustu koulutuspaketteihin

Google Analytics 4 -koulutus

Koulutuksessa opit muun muassa:

Analytiikan perusteet
Google Analyticsin käyttöönotto
Mitä kaikkea voit analytiikasta seurata
Tärkeimmät mittarit (KPI) omassa liiketoiminnassasi
Datan hyödyntäminen markkinoinnissa ja päätöksenteossa

 

Tutustu

Google Ads -koulutus

Koulutuksessa opit muun muassa:

Google-mainonnan perusteet
Google Ads -tilin käyttöönotto ja asetusten määrittäminen
Google Ads -tilin käyttäminen, mainoskampanjoiden perustason luominen ja optimointi
Google Ads -mainonnan seuranta ja analysointi

Tutustu

Facebook- ja Instagram -koulutus

Koulutuksessa opit muun muassa:

Facebook- ja Instagram-markkinoinnin perusteet
Orgaanisten julkaisujen luominen
Facebook Business Managerin käyttöönotto
Facebook- ja Instagram-mainosten luominen
Uudelleenmarkkinointi sivuston kävijöille Facebook-pikselin avulla
Markkinoinnin tehon ja konversioiden seuranta

Tutustu

LinkedIn-koulutus

Koulutuksessa opit muun muassa:

LinkedIn-markkinoinnin perusteet
Orgaanisten julkaisujen luominen
LinkedIn Campaign Managerin käyttöönotto
LinkedIn-mainosten luominen
Uudelleenmarkkinointi sivuston kävijöille LinkedIn Insight Tagin avulla
Markkinoinnin tehon ja konversioiden seuranta

Tutustu

Hakukoneoptimoinnin koulutus

Koulutuksessa opit muun muassa:

Hakukoneoptimoinnin perusteet
Näkyvyyteen vaikuttavat sivuston tekniset asiat
Avainsanojen hyödyntäminen sivuston kehityksessä ja sisällöntuotannossa

Tutustu

Muut räätälöidyt digimarkkinoinnin koulutukset 

Mikäli tässä listassa ei ole haluamaasi valmennuskokonaisuutta, suunnittelemme sen yrityksellesi. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!