Customer Service Specialist

Digizer Oy on verkkokauppojen palveluyhtiö sekä digimarkkinoinnin asiantuntijayritys. Tarjoamme laajasti asiantuntijapalveluita verkkokauppojen sekä muiden digitaalisessa maailmassa liiketoimintaa toteuttavien yritysten avuksi. Tulevan kasvun ja kehityksen tueksi haemme vahvistuksia asiakaspalvelutiimiimme.

 

Asiakaspalvelutiimin jäsenenä pääset työskentelemään vauhdikkaasti kasvavassa ja kehittyvässä liiketoimintaympäristössä osana huipputiimiä. Asenne ratkaisee monessa asiassa, eikä meille työskentely ole poikkeus: olethan oma-aloitteinen, ennakkoluuloton, itsenäiseen työskentelyyn pystyvä tekijä, jolla on sana hallussa eikä multitaskaaminen pelota. Vaadimme tiimiläisiltämme aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä sekä kielitaitoa; Tehtävässä edellytetään vahvaa suullista ja kirjallista suomen kielen osaamista. Englanninkielen osaaminen on välttämätöntä, sujuva ilmaisu muilla kielillä on eduksi. Koulutamme ja perehdytämme työntekijät aina työtehtäviin.

 

Toimistomme sijaitsee viihtyisässä ympäristössä Lasaretinsaaressa. Etätyö oli meillä tavallista jo ennen nykyisiä etätyösuosituksia ja tiimiläiset voivat vaikuttaa omiin työtapoihinsa todella paljon. Pääset oppimaan rautaiselta joukolta ammattilaisia auttavaisessa, välittävässä ja mukavassa ilmapiirissä. Järjestämme paljon henkilöstön yhteisiä tapahtumia. Tiimissämme on vahva yhteishenki ja meillä on vahva usko sekä tahtotila menestymiseen tulevaisuudessa. Työnantajana olemme reiluja, läpinäkyviä ja joustavia.

 

Lisätietoja:

Lisätietoja Customer Service Specialistin tehtävistä saat sähköpostilla tai puhelimitse Minnalta.

Minna Lehto-Rautio

0504402265

minna.lehto-rautio@digizer.fi

 

Lähetä hakemus ja CV:

Laita hakemuksesi sekä CV:si myös Minnalle, minna.lehto-rautio@digizer.fi