Aspaa kellon ympäri​

Kiivaan koronakevään jälkeen moni voisi kuvitella, että kesälomalla rentoudutaan ja työympäristö hiljenee lomakauden ajaksi. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa Digizerin asiakaspalvelutiimin kohdalla!

Hoidimme hiki hatussa sekä vanhojen tuttujen että uusien asiakkaiden asiakaspalvelua COVID19-viruksen aiheuttaman pandemian aikana ja autoimme purkamaan ruuhkapiikkiä, joka aiheutui verkkokaupan käytön räjähdysmäisestä kasvusta. Moni ihminen, joka ei koskaan aikaisemmin ollut asioinut verkkokaupassa, rohkaistui tutustumaan verkkoshoppailun ihmeelliseen maailmaan ja meidän tiimi oli auttamassa monessa ihkaensimmäisessä tilauksessa.

Kiirettä on siis pitänyt, mutta haluamme silti kehittää palveluamme koko ajan emmekä jäädä lepäilemään laakereillamme. Siispä laajensimme aukioloaikoja entisestään ja tällä hetkellä palvelemme asiakkaitamme chatin välityksellä vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä!

24/7-asiakaspalvelu mahdollistaa asiakkaisen yhteydenotot matalalla kynnyksellä juuri silloin kun ongelma ilmenee tai kysyttävää tulee mieleen. Asiakaskuntamme on myös kansainvälistynyt ja palvelemme entistä useampia verkkokauppoja, joilla on Suomen verkkokaupan lisäksi myös englanninkieliset sivut ja toimituksia lähetetään ympäri maailmaa.

Laajennettujen aukioloaikojen ansiosta voimme siis olla apuna myös sellaisille asiakkaille, jotka asuvat toisella puolella maapalloa ja tekevät tilauksia silloin, kun meillä Suomessa ollaan unten mailla. Näin asiakkaiden ei tarvitse lähettää sähköpostia ongelmiinsa liittyen, vaan pulmat saadaan ratkaistua heti chatissa ja useampi tilaus saadaan siten maaliin!

Tarvitseeko yrityksenne asiakaspalvelun ulkoistusta, jopa vuorokauden ympäri? Ota meihin yhteyttä!

Kirjoittanut:
Minna

Blogiemme aiheita